فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

معجزه کوچک

خدایا حکمتت رو شکر

1394/6/4 23:49
نویسنده : مامان
859 بازدید
اشتراک گذاری

با خوندن این مطلب شاید همه فکرکنن  من خیلی بدجنسم  یا خیلی پستم اما.

امشب همین که وارد خونه  مادرشوهرم شدم خواهرشوهرم گفت ...رفته زایشگاه.یه مرتبه بند دلم پاره شد.بعد از تولددخترم هر وقت بهم میگن یکی حامله است یا اینکه داره زایمان میکنه و یا .... یه حس بدی بهم دست میده.دلم میخواد هیچ کس کنارم نباشه و بشینم زار بزنم.بعد از تولد دخترم چندین نفر از فامیل همسر و خودم زایمان کردن.حدود بیست نفر و همه اونا سالم به دنیا اومدند و بزرگ شدند و ... اما من هنوز اندر خم یک کوچه ام.نمیدونم گاهی خدا چی صلاح میدونه اما برای ما که خیلی سخت شد .

ددخترم که امروز باید غرق شادی و بازی باشد باید کلاس های مختلف باشد یا کاردرمانی یا فیزیوتراپی یا گفتار یا .....

خدایا حکمتت رو شکر.

پسندها (4)

نظرات (8)

مامان منصوره
5 شهریور 94 10:42
نه عزیزم شما فقط یه دل پر غصه داری که اونم حق داری عزیزم امیدوارم عاقبت بخیر بشید.
مامان
پاسخ
ممنون
مامان راحله
5 شهریور 94 11:16
مامان
پاسخ
حالا بهترم شکر خدا.ناراحت نباش
یه مادر
17 شهریور 94 16:00
سلام عزیزم تولد فاطمه خانم مبارک میخوام دعوتت کنم به یه گروه تو تلگرام هممون کوچولوهامون مثل همن اگر دوست داشتی شماره تون رو بزارید ممنون
مامان طاها
21 شهریور 94 15:38
سلام حق داری عزیزم هرکسی به جای تو بود این حس رو داشت به امید روزهای بهتر دوستون داریم
مامان زهرا
28 شهریور 94 18:15
سلام گلم خوبی ؟ کجایی خیلی وقته خبری از گل دختری نیس منتظر خبرای خوبیم . انشاالله هرکجا ک هستی شاد و سلامت باشین
مامان
پاسخ
سلام ممنون.این چند وقت حس اومدن و نوشتن نداشتم.
مامان سیدحسین
4 مهر 94 17:24
عزیزم من شما رولینگ کردم،شماهم اگه دوست داشتین مارولینگ کنید.
مامان
پاسخ
سلام.منم شما رو لینک کردم عزیزم.
کیمیا
8 مهر 94 9:47
اصلانم بد جنس نیستی
مامان
پاسخ
مامانی آرتینا جان***
11 مهر 94 2:33
الهی قربون دل پر دردت برم عزیزم نمیدونم چی بگم ولی از خدا میخوام یه صبر زیبا بهت بده تا در برابر مشکلاتت مثل همیشه که به خوبی کنار اومدی بازم صبور باشی و هر روز شاهد پیشرفت روز افزون فاطمه جون ناز باشی.
مامان
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معجزه کوچک می باشد