فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

معجزه کوچک

واژگان

1394/7/15 19:05
نویسنده : مامان
520 بازدید
اشتراک گذاری

واژگان فاطمه خیلی زیاد شده.

تقریبا هر چیز رو متوجه میشه.اسم من و باباش رو هم یاد گرفته.اسم همه رو بلده.

تعداد ی از کلمات اینان.

هر موقع یادم اومد بقیه اش رو هم می نویسم.

صبر قن: صبر کن

ققنگه:قشنگه

انو ناننه :خانم فاطمه

مامان ارزانه :مامان فرزانه

بابا مگبی:بابا مجتبی

آقا امد آقا :آقا جون احمد

بیم:بریم

عمو بیید:عمو فرید

اله:خاله

یخخال:یخچال

انگور

انجی:انجیر

 بعدا ییا:بعدا بیا

نلام:سلام

اوبه:خوبی

خٍ خ خ:چه خبر؟

خیا:خیار

نقن:نکن

و خیلی کلمات دیگه که یادم نیست.شاید چون درست میگه یادم نمونده.

خلاصه توی این مدت حرف زدنش خیلی بهتر شده.شاید خیلی واضح صحبت نمی کنه.اما شروع کرده و این خیلی خوبه.

امروز اولین جمله 4 کلمه ای رو هم گفت.

پول بیار بستنی بخر

خلاصه شکر خدا دوران خوبی شروع شده.

یه کار دیگه هم مشغول انجامش هستیم که بعدا در موردش توضیح میدم همراه با عکس

 

پسندها (4)

نظرات (8)

کیمیا
19 مهر 94 14:55
عزیزززززم چقدر شیرین و بامزه حرف میزنه
مامان
پاسخ
مامان زهرا
27 مهر 94 19:09
سلام مامان مهربون خدا رو شکر ک حالتون خوبه و ب حق این شبای عزیز از این ب بعد با خبرای خووب از فاطمه جوون بیای و دل مارو شاد کنی منتظر پست بعدی هستم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم از دعای قشنگت.گل دخترت رو هم ببوس
آویسا
29 مهر 94 14:36
آفریییییینخسته نباشی بانو
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون.
مامان دیانا جون
30 مهر 94 3:58
سلام به مامان فاطمه خانوم مناز پارسال تا الان به وبت سر میزنم. وقتی مطلباتو میخونم بی اختیار اشک از چشام جاری میشه و برای سلامتی دختر نازت دعا میکنم.واقعا دیدن درد عزیزترین کس آدم مخصوصا پاره وجودت سخته. من امشب روضه بودم واسه علی اکبر مداحی میکرد از اول تا آخر مداحی فقط یاد فاطمه بودم و برای سلامتیش اشک ریختم و از خدا خاستم بهش کمک کنه وهمچنین به تو مامان مهربون. موفق و سلامت باشین
مامان
پاسخ
سلام مامانی.ممنون از اینکه به یاد ما بودین.شکر خدا خانم فاطمه نسبت به پارسال خیلی بهتره.ولی هنوز یه کوچولو دیگه کار داره.باز هم از ت ممنونم که به یادمون هستین.از طرف من دیانا جون رو هم ببوس.
الهام مامان سلنا
30 مهر 94 17:29
افرین به قاطمه جون شیرین زبونم فداش بشم من
مامان
پاسخ
قربونت برم الهام جان.سلنا جان رو ببوس.
ــــــدلارامــــــ
14 آبان 94 11:59
سلام مامانه نینی ماشالا نینیه نازی دارین منم قراره خاله نینیه فوگولیمون شم واسه همین یه وبلاگ واسه توراهیمون درست کردم منو نینی خوش حال میشیم شما خاله مهربون به وبمون سر بزنین و نظرتون و بگین اگرم با تبادل لینک موافق بودین بهمون خبر بدین خاله منتظرتون هستیم ـــــــــبابایــــــــ
مامانی آرتینا جان***
17 آذر 94 0:17
هزار آفرین به فاطمه جون گلم خیلی بامزه حرف میزنه مخصوصا سلام رو که میگه نلام خیلی خوشم اومد قربونش برم که اینقدر این دختر دوست داشتنی و نازه...
مامان
پاسخ
قربانت.تازه خبر نداری بعد از سلام میگه خوبی.چ خ خ (چه خبر)
omid
18 خرداد 95 13:39
سلام ، وبلاگ خوشكل ونازي داري، مثل آرتينا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معجزه کوچک می باشد