فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

معجزه کوچک

نظرات (14)

مامان سمیرا
14 آبان 94 2:22
آفرین فاطمه خانم گل
مامان منصوره
15 آبان 94 20:53
ماشالله به فاطمه نازم.
مامان
پاسخ
مامان بهار و نگار
18 آبان 94 2:10
افرین مامانی که مینویسی. بعدها یادمون میره که اینی که بهش رسیدیم روزی بزرگترین خواستمون بوده ...فاطمه حونم ماشالا به تو خاله .میبوسمت
مامان
پاسخ
اره والا.یه روزی ارزو داشتم بشنوه.حالا اینقدر حرف میزنه .واقعا یه زمانی ارزوی این روزا رو داشتم
مامان راحله
18 آبان 94 17:26
سلام عزیزم . فاطمه جون مگه هم سن بهار من نیست ؟ پس چرا نوشتی 4 سال و چهار ماه ؟
مامان
پاسخ
نه گلم.فاطمه 4سال و 4 ماهشه.شاید از نظر هیکل مثل بهاره.اخه فاطمه واقعا اوایل رشد نمیکرد.
مامان راحله
18 آبان 94 17:27
مامان
پاسخ
مامان راحله
23 آبان 94 17:45
ببخشید عزیزم . الان خوندم نوشتی متولد سال 90 هست . خدا برات حفظش کنه عزیزم و هر روز شاهد پیشرفتش باشی
مامان
پاسخ
آویسا
25 آبان 94 10:36
ای جونم ماشاءا... هزار ماشاءا...
مامان
پاسخ
مامان زهرا
30 آبان 94 22:43
احسنت ب تو خاله جوونی ی بوووس گنده برا دخمل شیرین
مامان
پاسخ
قربونت برم گلم.
کیمیا
8 آذر 94 9:50
عزیزم کجایی خبری ازت نیست ،زود بیا از فاطمه جون بنویس
مامان
پاسخ
سلام کیمیا جون.هستم اما فرصت نوشتن ندارم.فاطمه خیلی شیطون شده و وابسته.در ضمن همه کارهای کلاسیش و تمرین های گفتارش تقریبا با خودمه.اوضاع داره به لطف خدا خوب پیش میره.حرف زدنش داره بهتر میشه.و ....اگه بدونی چه خوشگل میگه مامان فرزانه یا وقتی صدای بلند میاد میگه هیس فرنیا خوابه.واقعا خوردنی شده.
کیمیا
15 آذر 94 10:33
وااااای عزیزم چقدر دوست دارم از نزدیک ببینمتونمواظب خودتون باشید فرزانه جون
مامان
پاسخ
قربونت برم.منم خیلی دلم میخواست میتونستم میدیدمت.اما ظاهرا اینجا همه ادم ها مجازین.ارشیدایی رو ببوس
مامانی آرتینا جان***
17 آذر 94 0:19
عزیزم قربون خودت و پیشرفتات و مامان گلت بشم شما چقدر ماهی مامان فرزانه از دور میبوسمتون.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم.همه شما مامانا به من لطف دارین و من رو شرمنده میکنین.دوستتون دارم زیاد.
مامانی آرتینا جان***
29 آذر 94 22:17
همیشه شاد باشید . به ما هم سر بزنید. من آپم.
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.اومدم پیشت اما نتونستم نظر بذارم.نمیدونم چرا صفحه ات با مشکل برام بلز میشه.خلاصه شرمنده
مامان الهام
5 دی 94 0:07
افرین دختر باهوشم هزار ماشاالله عسلم
مامان
پاسخ
قربونت بشم گلم.خیلی دوست دارم.
کیمیا
26 دی 94 9:33
فرزانه جون کجایی دلم تنگ شده برات
مامان
پاسخ
کیمیا جون اینجام.ولی خیلی مشغولم.از یه طرف کلاسهای خانم فاطمه،از یه طرف فیزیوتراپی برای صورتش،از یه طرف هم کار طراحی خودم.خیلی سرم شلوغه.ولی قول میدم چند تا عکس برات بذارم.آرشیدا رو ببوس.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معجزه کوچک می باشد