فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

معجزه کوچک

بدجوری کلافه ام.

1392/12/11 16:5
نویسنده : مامان
264 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی آدم از همه چیز خسته میشه.همه می گن شکر بفرست خیلیبدتر از دختر تو هم هست.یچه های سرطانی ، بچه های قلبی و ....

ولی وقتی فکر می کنم می بینم که ان شا الله خدا برای هیچ کسنیاره اما اونا فقط یک مشکل دارند و تمام تلاششون رو روی اون موضوع متمرکز میکنند.اما من چی.

دخترم مشکل حنجره داره.دنبال اون مشکلات ریوی و به دنبالفشار ریه مشکل قلبی هم میاد.مشکل صورت هم که جز مشکلاتیه که هنوز بهتر نشده.از اونطرف مشکل شنوائی که نمیدونم داره یا نه.بعضی از کلمات را می گه و بعضی وقتا سریعجواب میده اما بعضی وقتا باید اونقدر صداش کرد تا جواب بده.مشکل حرف زدنش .تاخیرحرکتیش  و خواب ناارومش.مشکل اینکه هنوزداره از شیشه شیر میخوره و من در حسرت یک قاشق غذاخوردن هستم.

شبها تا صبح باید توی بغل بخوابه و........

خدایا دارم دیوونه میشم.دیگه اصلا فکر آینده نیستم.مشکلاتفعلی خانم فاطمه بدجوری منو کلافه کرده.نمیدونم چه دکتری برم که به یک دکتر دیگهپاسم نده. غیر از اینکه دخترم توی ماشین بدجوری بی حوصلگی می کنه.تو رو خدا هر کساینجا را خوند اگه چیزی می دونه راهنمائیم کنه. و برای سلامتی دخترم دعا کنه.

پسندها (2)

نظرات (1)

setareh
8 بهمن 93 23:53
ناراحت نباش عزیز دلم حتما حتما خوب میشه همه چی خوب میشه .. منم اگه لایق باشم حتما براش دعا میکنم ..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معجزه کوچک می باشد