فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

معجزه کوچک

روز مادر

1393/1/31 18:34
نویسنده : مامان
215 بازدید
اشتراک گذاری
امروز روز مادره.

اصلا حس مادری ندارم.

من یه مادر خوب نبودم واسه دخترم.

اگه مادر خوبی بودم دختر گلم این طوری نمی شد.

من یه مادرم .

اما توی این ۲ سال و ۱۰ ماه اصلا حس نکردم .

من یه پرستارم.پرستاری برای دختر بیمارم.

گاهی وقتا با خودم فکر می کنم باید این اوضاع را تحمل کنم.

آخه معلوم نیست این هدیه خداوند تا کی توی دستای من باشه.

معلوم نیست چقدر عمر کنه.

معلوم نیست کی حرف بزنه.

 معلوم نیست کی راه بره.

معلوم نیست کی غذا بخوره.

معلوم نیست کی بدون مشکل بخوابه.

معلوم نیست کی بتونه بدون وجود من زندگی کنه.

وقتی دخترم یک روز بتونه بدون کمک من  پرستار زندگی کنه اون روز من مادرم.

اون روزه که من یه موجود سالم تحویل جامعه دادم.

یعنی من اون روز را می بینم؟

 

 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (1)

setareh
8 بهمن 93 23:47
سلام عزیزم . من اتفاقی وارد وبت شدم و با خوندن مطالبت نا خوداگاه اشکم سرازیر شد .. خدا این هدیه زیبا رو برات ببخشه عزیزم و انشاالله روزی در لباس عروسی ببینیش گلم .. اصلا نا امید نباش خدا خیلی بزرگه ... چرا میگی مادر خوبی نبودم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه بودم دخترم اینطوری نمیشد ؟؟ عزیز دلم هیچ کس از آینده خبر نداره و نمی دونه چی قراره پیش بیاد . خب مگه تو دوران بارداری میشه متوجه این ناراحتی ها شد؟؟؟ یا اینکه مگه چی باعث میشه که اینطوریبشه ؟؟؟ من فکر میکنم این ها فقط امتحان خداست و شما بنده محبوب خدا هستی که داری اینقدر صبورانه عمل میکنی گلم .. از صفحه اول وبت همه رو خوندم و با خوندن هر مطلب که از پیشرفت های عزیزم خانم فاطمه نوشتی کلی خوشحال شدم و اشک تو چشمام جمع میشد البته اشک شوق .... این حرف و نزن که میگی یه پرستاری و مادر نیستی چون هیچ وقت یه پرستار اینقدر دلسوز و مهربان نیست اینقدر صبور نیست و این ها فقط حس های مادرانه هست عزیزم .. میدونم خیلی خیلی خیلی سخته دیدن جگر گوشه با این شرایط ولی بخدا من مطمئنم که با این پیشرفت هایی که تا الان داره ما بقی هم به زودی بر طرف میشه و فاطمه گل و عزیزم مث بقیه میشه ... خدا تواناتر از اون چیزی هست که ما فکرش رو بکنیم .. اگه دوست داشتی به وبم بیا خوشحال میشم عزیزم و با اجازه لینک میکنم شما رو .. چون دلم میخواد هر روز بیام و از پیشرفت های خانم فاطمه ببینم و شاد شم .. راستی قصدمم نصحیت نبود چون کوچکتر از اونی هستم که همچین جسارتی کنم فقط خواستم باهات درد و دل کنم عزیز دلم .. امیدوارم از دستم دلخور نشی ..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معجزه کوچک می باشد