فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

معجزه کوچک

تولد

1393/4/6 12:42
نویسنده : مامان
325 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه برای خانم فاطمه تولد گرفتیم.

خونه خودمون.

فامیل خودم و بابا.

البته فقط خانما و بچه ها.

آخه مردا که احساس ندارندو حوصله که دیگه هیچ.

خیلی خوش گذشت.

تولد با تم توت فرنگی .

 

امسال برای سفارش کیک که رفته بودیم دخترم رو هم بردم.2 سال گذشته همیشه از مردم مخفیش می کردم اما امسال شکر خدا اینجوری نشد و بردمش .امیدوارم سال دیگه خودش کیکش رو انتخاب کنه.

همه چیز عالی بود در حد تیم ملی.

دو تا از دوستای کاردرمانی خانمی رو هم گفتم اومدند.

موقع عکس گرفتن با این دوستاش ، دستاش رو برد پشت کمرشون بعد هم پسره رو بغل کرد.خندونکوای از دست این دختر پسر باز من.

همه مرده بودند از خنده.خندونک

 

 

 

 

 

حالا شما می گید من با این دخمل چه کنم.

عکسای جدید دخملم که به دستم برسه حتما براتون میذارم.

بعد از خوردن کیک و باز کردن کادوها سالاد الویه و ماکارونی سرو شد و بعد هم ختم ماجرا.

خلاصه اینکه خیلی خوش گذشت.جای همگی خالی.چشمک

پسندها (6)

نظرات (8)

سحر
7 تیر 93 10:11
تولدت مبارک عزیزم، دست مامانی هم درد نکنه که اینقدر برات زحمت می کشه.
مامان
پاسخ
ممنون
آریا و مامانی
7 تیر 93 11:15
تولد تولد تولدت مبارک
مامان
پاسخ
مرسی
**مامان هانیه**
7 تیر 93 11:34
عزیزم به اندازه تمام کسانی که نمیشناسم دوستت دارم و سبدی از گلهای یاس و پونه با یه آسمون ستاره تقدیم تو به خاطر تولد زیبایت. Happy Birthdey
مامان
پاسخ
ممنون خاله.
پریسا
7 تیر 93 15:42
سلاکم فاطمه خانوم تولد مبارک عزیزم وبتو از قسمت متولدین امروز پیدا کردم تقریبا مطالب بدون رمزو خوندم انشااالهه سال دیگه خوب خوب میشی عزیزم اینم به دعای از ته دل بجای کادوی تولد خصوصی :اگه صلاح میدونی به منم رمز بده لطفا
مامان
پاسخ
مرسی خاله.از اینکه بهترین کادو رو بهم دادی ممنونم. خصوصی:بهت سر می زنم.
پریسا
7 تیر 93 18:16
حتماااااا برات دعا میکنم ولی به نظر من تو یه نی نیه زیباییی خب مریضی برای همه هست ولی وقتی هرروز حالت داره بهتر میشه انشاااللله حالت خوب خوب میشه امیدوارم یه روز خودت بزرگ بشی و اینارو بخونی شما بایدبیشتر از همه قدر مادر مهربونتو بدونی چون واقعااا برات زحمت کشیده عزیزمممممم شما دختر خیلی زیبایی هستی و منو زیبایی تو عکست کشونده به وبت خصوصی:چشممم دوست جون خودتو ناراحت نکن انشاااللله دختر خوب میشه منم فقطططط برات دعا میکنم دعایییی ازته دل انشااااللللههه خدا به دل شما نگاه کنه ولی دخترت از نظر ظاهری اصلاا نشون نمیده مریضه اینو از ته دل گفتم بدون تعارف مممنون که به وبمسر زدی دوست عزیز
مامان
پاسخ
مرسی خاله.منم دوست دارم.دعام کن زود زود خوب بشم.راستی برات رمز گذاشتم.
کیمیا
7 تیر 93 19:43
فرزانه جون واقعا معذرت چند روز نت دسترسم نبود دیگه ببخشید تولد فاطمه جوونمو دیر تبریک گفتم واقعا ببخشید
مامان
پاسخ
شما که ماه قبل تبریکم گفتی.
کیمیا
7 تیر 93 19:45
پسر باز
مامان
پاسخ
کیمیا
7 تیر 93 19:47
چه کیک خوشگل و خوشمزه ای دلم خواست
مامان
پاسخ
شرمنده خاله.سال دیگه ایشالا.همه رو مامانم داد بردند خونشون.واسه بابامم یه ذره بیشتر نموند.خودشم نخورد.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معجزه کوچک می باشد