فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

معجزه کوچک

نظرات (4)

مامان آرشیدا
23 تیر 93 12:41
فرزانه جون روشنش نکنه
مامان
پاسخ
نه حواسم بود از برق کشیدم، اعتراض کرد منم یه جوری توی پریز گذاشتم که هم وصل باشه هم نباشه.این وروجکا خیلی چیز حالیشونه.
پریسا مامان کیان
24 تیر 93 1:23
واااااای خدا داره صورتشش رو اصلاح میکنه؟؟؟؟؟؟ الگو برداری از پدر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من سکوت میکنم با اجازه تون
مامان
پاسخ
اینجا از مادر الگوبرداری کرده.جاتون خالی از پدر هم می کنه.
علی
29 تیر 93 12:08
سلام مهربونم وب نازی داری مخصوصا مطالب زیبایی که مینویسی با عشق من از شما دوست مهربونم دعوت میکنم به وب من بیایی من منتظرتونم بیایید دنیایی زیبا شکلک ها بهترین شکلک ها رو میتونید توی وب من پیدا کنید منتظرتم نظر یادتون نره بااااااااااااااااای
آویسا
20 مرداد 93 0:14
ای شیطون
مامان
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معجزه کوچک می باشد