فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

معجزه کوچک

ریه

1393/7/3 10:04
نویسنده : مامان
379 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز رفتیم تهران مرکز طبی کودکان.

بماند چقدر معطلل شدیم اما بالاخره رفتیم داخل ااق.

دکتر محمدرضا مدرسی.

خانم فاطمه خواب بود و این خوب بود.چون بیتابی نمی کرد.

بعد از معاینه دکتر اظهار فرمودند که این بچه مشکل اعصاب داره حتما و نتونسته خوب بخوره و همین باعث شده غذا وارد ریه هاش بشه و احتمالا اتفاقات بدی برای ریه اش افتاده و باید عکس رنگی بگیریم تا این موضوع ثابت بشه.و یه سری دارو داد تا سه هفته بعد.

همچنین ما را به دکتر مغز و اعصاب هم معرفی کردند.

گفتند اگه ریه هاش مشکل داشته باشه مجبور میشیم برای معده اش لوله بزاریم و این یعنی شروع دردسر .دوست جونا تو رو خدا دعامون کنید.

پسندها (5)

نظرات (11)

آویسا
3 مهر 93 10:25
ان شاا... که چیزی نیست.نگران نباش
مامان
پاسخ
امیدوارم .نمیخوام هیچ وقت با لوله بهش غذا بدم.بچه ام حالا داره مزه جویدن غذا رو حس می کنه.براش دعا کنید.
کیمیا
3 مهر 93 11:01
ایشاله اتفاق بدی نمیفته دوستم ناراحت نباش مرکز طبی کودکان بیمارستان خوبیه ،آرشیدا اونجا عمل شد
مامان
پاسخ
بیمارستان خوبیه .اما من دلم لوله نمیخواد.
مامان بهار
3 مهر 93 12:50
خدا جونم خودت هوای فاطمه عزیزمونو داشته باششش.امین
مامان
پاسخ
براش دعا کنید.
پریسا
3 مهر 93 15:08
ای بابا نمیدونم چی بگم خیلی ناراحت شدم وقتی من انقدر ناراحتم ببین شما که مادرشی چی میکشی انشاالله که طوری نمیشه خدا خودش به دلت تو مادر نگاه کنه و به این دخترک ناز و رحم کنه برات دعا میکنم دوستم تو رو خدا زود خبر بده خوش خبر باشی
مامان
پاسخ
دعا کن توی این سه هفته اتفاقات خوبی بیفته
مامانی آرتینا جان***
3 مهر 93 15:29
خاله جووون مهربون اولا انشالله که چیزی نیست و مشکلی وجود نداره ما دعامون اینه در ثانی اگر خدایی نکرده مشکلی هم بود نگران نباش فقط اینو بدون که اگه مشکلات بزرگی داشته باشیم خدای بزرگی هم داریم که بخشنده و مهربونه بسپار بخدا بزرگترین مشکلاتو آسون میکنه توکل کن بخدا و خودتو آروم کن انشالله که چیزی نیست. راستی خاله جووون ازتون گله دارم من تند تند میام به وبلاگ فاطمه جووون سر میزنم و میبینم پست جدید نذاشتین ناراحت میشم و میرم لطفا زود بزود بیاین و البته با خبرای خوش انشالله.
مامان
پاسخ
به خدا دخترم دیگه تحمل یه لوله توی بدنش رو نداره.تو رو خدا دعامون کنید. برای زیاد اومدن هم به خدا همه وقتم شده غذا دادن و آموزش و کاردرمانی و بازی درمانی و ...
مامان الهام
3 مهر 93 16:36
عزیزم انشاالله که چیزیش نیست نگران نباش اگه لایق باشیم حتما دعا میکنیم خاله قربون عروسکش بشه عزیز دلمو ببوس
مامان
پاسخ
دکتر که خیلی ما رو ترسوند.التماس دعا
مامان منصوره
3 مهر 93 19:53
انشالله خانوم فاطمه زهرا خودش سلامتی رو به دختر گلمون میده
مامان
پاسخ
التماس دعا عزیزم.
پریسا مامان کیان
4 مهر 93 19:25
سلام بعد از مدتها با کلی ذوق اومدم که به عکسای قشنگ فاطمه جونم نگاه کنم این مطلب رو دیدم. چرا اصلا فاطمه رو بردین دکتر؟مشکلی پیش اومده بود؟ بابا این بچه که داره درست غذا میخوره، اصلا .... نمیتونم با این مسئله کنار بیام. چی بگم به خدا ناراحت شدم خیلی انشالله خدا خودش سلامتی دخترمون رو بده خدایا خواهش میکنم خواهش میکنم خدا زودی بیا و بهمون خبرر سلامتی فاطمه رو بده عزیزم. به خدا میسپارمتون
مامان
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیزم .کجا بودی تا حالا عزیزم؟ خانم فاطمه از بدو تولد صدای نفسش یه خسی داره .یکی می گه از لارنگومالاسی یا نرمی حنجره است.یکی می گه از ریه است و.. و به خاطر بد غذا خوردنش خیلی غذا توی گلوش می پرید و الان خیلی کم شده اما هنوز اگه خیلی فعالیت کنه سرفه می کنه.تقریبا خیلی رفلاکس داره.به همین دلیل خیلی عفونت ریه می کنه.برامون دعا کن.محتاج دعای شما دوستان گل هستیم.
محبوبه
5 مهر 93 17:30
سلام نگران نباش خدا خیلی بزرگه
مامان
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیزم.خدا خیلی بزرگه اما دل ما آدما خیلی کوچیکه.
مامان گلشن
10 مهر 93 12:36
گاهی یادمون میره که خدایی بی نهایت مهربون مراقب بچه های مااست.فقط ی دل طالب میخواد که بدون اینکه توجه به هیچ موجود دنیایی فقط .فقط از خودش بخوایم.توکل به خدا
پریسا مامان کیان
11 بهمن 93 16:26
سلام عزیزم خوبی مامانی؟ فاطمه کوچولوی من چطوره؟ حسای دلم براتون تنگ شده راستش رو بخواین این روزا دلم برای خودمم تنگ شده میام مفصل تعریف میکنم چی شده و چه اتفاقاتی بامون افتاده اومدم پیشتون دیدم رمز پشت رمز شرمنده مطلب رمزی من فقط برای همسرم بود واسه همین به کسی نتونستم رمز بدم دوستتون دارم التماس دعا فاطمه عزیزمو ببوس از طرف من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معجزه کوچک می باشد