فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

معجزه کوچک

شرمنده

1393/12/25 1:30
نویسنده : مامان
456 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم فقط دارم واسه تو مینویسم.

دختر قشنگم سلام.زیبای من سلام.

عزیزم از وقتی که پا توی دل من گذاشتی همه دنیای من شدی.

هیچ وقت از بودنت ناراحت نشدم هر چندامدنتت بی برنامه بود.

خدا رو شکر میکردم داشتن گلی چون تو.

از زمانیکه فهمیدم طفل کوچک من یه دختر نازه،دیگه خدا رو بنده نبودم.

هر روز برای امدنت  نقشه میکشیدم.

هر لحظه با تکان هایت شاد شدم.

و تمام 9ماه رو زندگی کردم.

غافل از اینکه برای سلامت تو باید بیش از اینها تلاش میکردم و من چه خوش خیال بودم.

نمیخواستم تاوان اشتباهات منو تو بدی اما تو داری تاوان خطاهای من رو میدی.منوببخش دخترم اگه خطا کردم.

تو حق شاد زیستن داشتی اما من این حق رو ازت گرفتم.

ببخش من رو اگه .....

این رو بدون تا هستم شرمنده تو هستم.

شرمنده روی تو مادرت.

 

پسندها (5)

نظرات (13)

مامان بهی
25 اسفند 93 12:23
شما بهترين مادري هستي كه من ديدم اين حرف را نزن بخدا خيلي صبر داري شما نمونه يك فرشته روي زميني. اين مشكلم يك امتحان الهيه كه خدا بنده هاي خاصش را مي كنه ميدونم خيلي سخته خيلي مريضي و ناراحتي بچه مادرا داغون ميكنه ولي بايد توكل كني به خدا و اين فكرا را از خودت دور كني خدا بزرگه
مامان
پاسخ
تا حالا که خدا خیلی یار و یاورمون بوده و هست.
مامان الهام
25 اسفند 93 15:48
سوختن غمهایتان را در آخرین 4شنبه سال آرزو دارم پیشاپیش چهارشنبه سوری مبارک
مامان
پاسخ
مامان الهام
25 اسفند 93 15:50
سلام مامانی مهربون دلم براتون تنگ شده بود تو این مدت سرم گرم اسباب کشی بود ولی میومدم و پست هاتون رو میخوندم و جویای حال عروسکم بودم فقظ وقت نمیشد پیام بزارم انشاالله سال جدید سال خوبی براتون باشه فدای فاطمه ی خوشگلم بشم میبوسمت عروسکم
مامان
پاسخ
قربون محبتت الهام جان.از راه ددور تو و سلنا جون رو می بوسم و براتون سال خوشی آرزو دارم.
مامان بهار و نگار
25 اسفند 93 21:36
خانمی چرا میگی شرمنده مگه تو مقصر بوذی؟؟؟ مگه تو خواستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نگو مقصری که کاملا غلطه روی ماه دخلتو ببوس
مامان
پاسخ
دیگه گاهی وقتا ادم میبره و این حرفا رو میزنه. روی گل دخترا رو ببوس عزیزم.راستی چرا عکساشون رو واسه تقویم نذاشتی.
مينا مامان اميرعلي
26 اسفند 93 15:33
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤نـــــرم نرمــــــــکــــ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ میرســـــد ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤اینــــــــــک¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ بهــــــــــار ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ بهـــــاران مبـــــــــارکــــ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤ سال نو مبارك
مامان
پاسخ
مينا مامان اميرعلي
26 اسفند 93 15:36
اينجوري نگو عزيزم... تو بهترين مادر دنيايي كه بي دريغ و هميشه داري واسه دختر نازت زحمت ميكشي... دخترت يه فرشته ي بهشتيه...معصوم و پاك.... و تو مادر اين فرشته اي كه تو لحظه لحظه ي زندگيش داري زحمت ميكشي و كمكش ميكني... اميدوارم لحظه تحويل سال جديد بحق فاطمه زهرا(س) حاجتت رو بگيري
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم.التماس دعا.روی ماه امیرعلی رو ببوس.
دیجیتال آرت
26 اسفند 93 19:17
دی جی آرت 10 اسفند 1393 ساعت 13:31 Site : http://dgartshop.sellfile.ir/ سلام عید امسال را با خرید تقویم مخصوص کودک خود شروع کنید بهترین یادگاری برای کودک شما با پرداخت فقط 1000 تومان و خرید 6 تقویم سال 94 شما میتوانید به راحتی عکس کودک خود و خودتان را بدون دوربری تصویر در کادر قرار دهید این فایل به صورت پی ان جی بوده و به راحتی در فتوشاپ قابل ویرایش می باشد. http://dgartshop.sellfile.ir/
مامان طاها
27 اسفند 93 13:43
سلام عزیزم عیدت مبارک
مامان
پاسخ
عید شما هم مبارک عزیزم.
montazer
29 اسفند 93 17:24
زندگی وزن نگاهی است که در خاطر ما می ماند نوروز جشن نکوداشت نگاه تو ست پس نوروز بر تو فرخنده باد . . . نوروز بر شما مبارک
مامان
پاسخ
سال نو تو هم مبارک عزیزم.سال خوبی داشته باشی.
پریسا مامان کیان
11 فروردین 94 1:04
فرزانه عزیزم سلام سال نوتون مبارک باشه. انشالله این سال جدید براتون پر از آرامش و سلامتی باشه. از خدا میخوام که این سال سلامتی فاطمه جونو بهمون عیدی بده و هیچ غصه ای تو دل شما نباشه. عزیزم برای مطالب رمز دارت نمیتونم نظر بذارم. ازم رمز جدید میخواد. همیشه به یادتونم و سلامتی فاطمه جونم رو از خدا آرزو میکنم. از راه دور میبوسمتون .و به خدا میسپارمتون
مامان
پاسخ
سلام.سال نو شما و کیان جون هم مبارک.روی ماه کیان رو ببوس.خصوصی هم برات گذاشتم عزیزم.
مامان راحله
19 فروردین 94 18:38
نه ماه انتظار و یک عمر نگرانی ... حس آزاد دخترانه را به مهر مادری دادن بزرگترین ایثار یک زن است ...! پیشاپیش روزت مبارک
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم.شرمنده دیر جواب دادم.روز همه مامانای گل مبارک.
مامان الهام
20 فروردین 94 16:49
مادر، مادر... نمی دانم معنای این واژه را در کجا جستجو کنم؟ در زلال اشک؟ بخشندگی خورشید؟ سرسبزی بهار؟ دلنشینی نگاه لیلی؟ روزت مبارک
مامان
پاسخ
روز شما هم مبارک گلم
تاپ
24 فروردین 94 9:59
برایه خرید تاپ و تي شرت هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معجزه کوچک می باشد