فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

معجزه کوچک

برای خودم و تموم مادران خاص

1394/2/14 2:27
نویسنده : مامان
516 بازدید
اشتراک گذاری

هر شب موقع خواب به نی نی  وبلاگ سر میزنم و گاهی به وبلاگ هایی که اون موقع شب اپ شدن ،،سر میزنم.

با دیدن بعضی از وبلاگ ها از زنده بودن سیر میشم.خدا جون اخه تفاوت از کجا تا کجا.

از روزی که کوچولوهای  خاص ما بدنیا ااومدن زندگی های ما متفاوت شده است.

من خودم به شخصه هنوز یک روز ارام  نداشتم.هر روز  پر از استرس.

الان که نشسته ام دارم به این فکر میکنم که دخترم کی مستقل میشه از نظر راه رفتن،توالت رفتن،حرف زدن،غذا خوردن و...تازه دارم به این فکر میکنم نکنه اون دندونش  خراب باشه. واسه صورتش کی برم دکتر.نکنه این خرخر همیشه باهاش بمونه.

وای دارم دیوونه میشم.

نمیدونم شما اگه یه کودک خاص دارین  مثل من از این فکرها میکنین یا  من مشکل دارم.


پسندها (2)

نظرات (10)

مامان زهرا
16 اردیبهشت 94 12:23
میدانم صدایم را می شنوی تو قادر مطلقی ... ای خالق زیبایی ها زیبا بنویس . سبز سرشار از خرمی بنویس . انچه لیاقت من بوده و هست از توان تو خارج نیست مشکلات من را کوچک کن یا توان من را زیاد امین . همیشه و در همه حال دعاتون میکنم البته اگه خدا قبول گنه دوست عزیزم
مامان
پاسخ
یک دنیا ممنونم
مامان زهرا
16 اردیبهشت 94 12:28
گاهی فکر میکنیم خدا فراموش مون کرده صدامون و نمیشنوه دیگه دوستمون نداره . غافل از اینکه همین نفسی که همین لحظه میکشیم بزرگترین و محکمترین سند دنیاست برای اثبات اینکه خدا هنوزم دوستمون داره . توکلت ب اون بالایی باشه گلم
آویسا
17 اردیبهشت 94 9:57
عزیز دلم مادری یعنی همین....فکر کردی الکیه که میگن بهشت زیر پای مادران است...ما هم شاید بیشتر از تو نه ولی کمتر تو هم دغدغه نداریم....بچه ها بزرگ میشن یه روز مستقل میشن و میرن خدا کنه این مدتی که مهمون خونه های ما هستن بهشون خوش بگذره....خدا خیلی بزرگ و مهربونه.واسه فاطمه نازنینم و مامان صبور و مهربونش
مامان
پاسخ
درست می گی .من گاهی خسته میشم و این چیزای ناجور رو مینویسم.شرمنده
مامان سمیرا
17 اردیبهشت 94 17:08
سلام عزیزم. من واقعا نمی دونم چی باید بگم و ... فقط نمی خوام دل داریت بدم الکی. به عنوان مادر فقط میدونم اگه کوچیک ترین خطی رو بچه م بیافته دلم ریش میشه.نمی تونم تحمل کنم. الان خودم دیسک کمر دارم و دیسکم پاره شده دکترا میگن فورا عمل باید بشم. و من به این فکر می کنم که اون چند روزی که بیمارستانم چه جوری دوریشو تحمل کنم... یادم کهمیاد گریه م میگره...شبا کی پیشش می خوابه؟گریه میکنه کی ساکتش می کنه؟مادرم؟مادرشوهرم؟ وقتی بچم منو صدا میکنه من کجام؟ اول از خدا آرزوی شفا و سلامتی رو برای دختر خوشگلت دارم دوم اینکه همیشه پیشت باشه و مادر و دختر یه لحظه از هم دور نباشید
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.خدا بلا رو ازت دور کنه.ان شالله هر چه زودتر پیش کوچولوت برگردی.
مامان زهرا
21 اردیبهشت 94 10:27
سلام عزیزم خوبی ؟ فاطمه جوون چطوره ؟ بیا یک خبر ی از عسل بانو ب ما بده . ببوسش از طرف ما
مامان
پاسخ
سلام.چشم حتما.نزدیکه.
مامان الهام
23 اردیبهشت 94 20:10
سلام گلم دلم واستون تنگ شده بود فدای فاطمه جون خوشگلم و مامان فداکارش عزیزم خسته نباشی روی ماه فاطمه جون رو ببوس
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.من به همه سرمیزنم.فقط چون با گوشیم معمولا میام فرصت نوشتن نظر ندارم.ولی همه رو میخونم و شاد میشم.کامپیوتر هم کلا مال دخترم شده.تا ببینه یکی پشت سیستمه،میخواد فیلم ببینه.خلاصه شرمنده.
مامان گلشن
25 اردیبهشت 94 20:58
شاید اگر نصیحت کنیم ..کار خوبی نباشه شاید من اگر جای شما بودم بیشتر از شما بی تابی میکردم چون بچه یعنی جگر گوشه .یعنی نفس...اما یقین دارم میان این سختی ها حتما خوبی ها و زیبایی هایی هست که با عشق شما نسبت به خانواده نمایانتر میشه ..عزیز دلم تو فرشته ای و فاطمه هم فرشته ..
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم.حتما همینه که میگی.فاطمه هنوز سختیهای خودش رو نسبت به یه بجه عادی داره.ولی برای من الان بهترین روزهاست.جون روزهای سخت تر از این داشتم.پس مطمئنا روزهای خوب دیگری در راه است.
ĸoѕαr
28 اردیبهشت 94 19:57
سلام خاله خوشحال میشم بهم سربزنید..
مامان بهار و نگار
4 خرداد 94 11:28
مامان فاطمه ی عزیز..خداوند هر کدوم از ما رو به نحوی امتحان میکنه.یقین داشته باش هیشکی بی دردسر نیس عزیزم .بیتاب نباش و فقط از خدا کمک بخواه.از خدا میخوام تا بهترین تقدیرهاشو برامون رقم بزنه
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.به حرفات ایمان کامل دارم .ولی گاهی خسته میشم و چون هیچ جا رو جز اینجا برای درد و دل ندارم حرفای ناجور میزنم.تو رو خدا کسی به دل نگیره.
عاطفه(دختر خاله)
12 مرداد 94 23:11
سلام خاله خوبین؟!تولد فاطمه خانوم مبارک چقد دختر نازی دارین خدا براتون نگهش داره ماشالله....خیلی دوستون دارم ب وب منم سر بزنین اگه امکانش هست رمزتونو که دوس دارم داشته باشم لطف کنین فاطمه جون فعلا بای بای بازم تولدت مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معجزه کوچک می باشد