فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

معجزه کوچک

هرپس

1394/5/30 19:16
نویسنده : مامان
584 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی

روز دختر گذشته بر همه دختران ایران زمین مبارک.

خالا بریم سراغ اتفاقات این چند مدت.

بعد از تولد خانم فاطمه کلاسهای کاردرمانی و ... شروع شد .و ما هم پیگیر کلاسها رو میرفتیم که یه روز دیدیم روی گردن خانم فاطمه چند تا دون زده .گفتم شاید برای گردن بند باشه .چون یه گردن بند از تولدش گردنش بود .گردن بند رو بیرون اوردیم اما خوب نشد و این دونها بیشتر و بیشتر شد. و در روزهای بعدی به تب رسید. خلاصه چشمتون روز بد نبینه دختر کوچولوی من ویروسی گرفت به نام هرپس که اصلا خطرناک نبود اما چون با تب بالا همراه شد خانم فاطمه قصه ما بیمارستان بستری شد .دو هفته خونه بودیم و یک هفته بیمارستان و تازه یک هفته است یه کم بهتر شده.نمی دونم سرو کله این ویروس لعنتی از کجا پیدا شد .از پارک گرفت ، از کاردمانی و ...

خلاصه حالا بهتره و ازفردا کلاسهاش شروع میشه.

 

پسندها (3)

نظرات (11)

نیکـتـ♥ــآ
30 مرداد 94 20:17
روز دختر مبارک با تأخیر......... آخی ایشالا که خوب میشه خدا نصیب کسی نکنه خاله جونم من لینکتون کردم شما هم بکنید اگر دوست داشتید مرسی ★★★
مامان
پاسخ
مرسی جونم.در اولین فرصت چشم.
مامان تازه کار
30 مرداد 94 22:19
الهیییییی، چقدر بدجور بوده. خداروشکر که بهتره❤
مامان
پاسخ
ممنون گلم
مامانی آرتینا جان***
31 مرداد 94 1:25
الهی بمیرم خاله جونم تو چرا اینجوری شدی عزیزم ...مامانی حالا حالش بهتر شده ؟ قربونش برم ببوسش از طرف من ناز دخترمو.
مامان
پاسخ
اره عزیزم.خیلی ناجور بود ولی شکر خدا بهتر شد.دیگه فقط جاشون هست که دکتر کفت تا دوهفته بعدش طبیعیه.آرتینا جونم رو با این ژست های قشنگش ببوس.
مامان بهارونگار
31 مرداد 94 22:22
اخ ای وای من ...عزیزم ...حالا ایشالا بهتری؟؟؟ما هم بیمارستان بودیم خداییی خیلی سخته .خدا کمک کنه
مامان
پاسخ
آره الحمدالله .ان شالله نگار جونم هم تبش بیاد پایین و بستری نشه.
مامان راحله
2 شهریور 94 0:08
واااای این دیگه چیه ؟ بمیرم براش
مامان
پاسخ
خدا نکنه گلم.خوب شد دیگه. دو هفته خیلی اذیت شد اما حالا بهتره
مامان منصوره
2 شهریور 94 15:32
عزیز دلم فدات بشم من چقدر اذیت شدی گلم.ان شالله دیگه هیچ وقت مریض نشی ناز دخترم
مامان
پاسخ
قربونت برم.ان شالله هیچ بچه ای هیچ وقت مریض نشه.
مامان زهرا
8 شهریور 94 0:57
سلام مامان جووون الهی فدات بشم گلم انشاالله همیشه سلامت باشی گلم . مواظب عزیز دردونه ما باش . بازم خدارو شکر کن هیچ چیزی بی حکمت نیس .
مامان سیدحسین
4 مهر 94 17:22
بمیرم چقدرسخت،ان شالله دیگه مریض نشی وسالم باشی گلم زیرسایه مامان وبابا
کیمیا
8 مهر 94 9:40
سلام فرزانه جون خوبی؟ ببخشید یه مدت نبودم
مامان
پاسخ
سلام گلم.چه خوب که اومدی
کیمیا
8 مهر 94 9:41
واااای چرا اینطوری شده طفلکم
مامان
پاسخ
نمی دونم والا
مامان صبا
30 آبان 94 21:05
سلام مامانی گل فاطمه جونم ..عزیزم خیلی خوشحالم فاطمه جونم خوب شده..ازاینکه انقد شیرین حرف میزنه خوشحالم .تولدش هم مبارک.الهی تو سایه پدرو مادر بزرگ شه
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.قربونت برم.مطالب وبلاگت به من و تصمیم برای عمل فاطمه خیلی کمک کرد .دوستت دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معجزه کوچک می باشد