فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

معجزه کوچک

خداجون کمکم کن.

1393/3/16 23:14
نویسنده : مامان
215 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی آدم بی خیال همه چیز می شود و گاهی هم درگیر همه چیز.

چند روزه خانم فاطمه گاهی تب می کنه .منم دستم به دکترش که نمیرسید و شروع کردم داروی سرخود دادن.

فکر کنم بهتر شده.امیدوارم تب نکنه چون این هفته راه درازی در پیش داریم.

خداجون کی می شه دیگه دخترم نیاز به هیچ دکتری نداشته باشه.

این دکتر رفتن ها کلافه ام کرده.

چقدر دلم می خواد یک روز صبح بیدار شم و ببینم معجزه شده و دختر کوچولوی من خوب خوب شده.

ببینم دخترم خوب نفس می کشه.خوب غذا می خوره. زیبا می خنده و زیبا گریه می کنه.و صدای گریه اش همه خونه رو پر کرده.

خداجون هر بنده ای که به دنیا میاد 2 تا نیاز داره .خوردن و نفس کشیدن.ولی کوچولوی دوست داشتنی من این دو رو با زحمت داره.خداجون شکر می فرستم واسه بقیه نعمتهائی که بهش دادی .تو رو به کسانی که دوستشان داری و بندگان مقرب درگاهت هستند قسم این دو نعمت رو به دخترم بده.دخترم خیلی نیاز به کمکمت داره ولی خودت میدونی برای رفع همه این مشکلات یک نفس خوب و یک تغذیه خوب می خواد.خداجون خودت کمک کن.

پسندها (4)

نظرات (5)

مامان آرشیدا
17 خرداد 93 9:35
منم ازین داروهای سر خود زیاد به آرشیدا میدم
مامان
پاسخ
ما دیگه خودمون دکتر شدیم.چیه 7 سال میرن درس می خونن آخرشم هیچی نمی دونند.
مامان آرشیدا
17 خرداد 93 10:41
عزیزم من تو اینترنت سرچ کردم : کد اهنگای تولدت مبارک اینو پیدا کردم اینم کدی که کپی کردمه دریافت کد آهنگهای وبلاگدریافت همین آهنگ
مامان آرشیدا
20 خرداد 93 10:02
عزیزم کجایی؟ رفتی تهران؟ چی شد چی گفتن؟
مامان
پاسخ
عزیزم زیر سایه تونیم.می نویسم برات با همون رمز قبلی.
مامان فرنيا
24 خرداد 93 8:11
سلام ممنون پيشمون امديد تمام وبتون را خواندم از ته دل براي خودت ودختر گلت دعا ميكنم البته نميدونم چقدر پيش خدا ابرو دارم اما همان طوري كه خودت هم نوشته بودي خدا به ضعفمون نگاه كنه و لطف و نگاهش را شامل حالمون كنه عزيزم خيلي زحمت كشيدي تا گل دخترمون به اين سن برسه اما خدا را شكر داري هر لحظه بهتر شدن دخترت را ميبيني من كه فقط توي اين وبلاگ خواندم متوجه شدم دخترت داره هر روز بيشتر و بيشتر پيشرفت ميكنه و بهتر و بهتر ميشه
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم.امیدوارم همین طور که می گی باشه.ولی خودت که می دونی بچه ها برای ما همیشه مثل روز اول تولدشون کوچولوند.
مامان فرنيا
24 خرداد 93 8:13
دختر نازي داريد
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم.فرنیا جون منم خیلی نازه.خدا بهت ببخشه عزیزم و سالم برات نگهش داره.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معجزه کوچک می باشد