فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

معجزه کوچک

یه مروارید گنده

1393/4/20 9:41
نویسنده : مامان
302 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز که طبق معمول مشغول کنکاش در دهان خانمی بودم با یک جسم استخوانی جدید مواجه شدم به نام دندان 5 از سمت چپ پایین.

خدا رو شکر دندونهای یه طرف کامل شد.

خیلی جالبه نمی دونم بقیه مامانا هم مثل من هستند یا نه همه کاری بچه های اینجوری ، یه جور خاصی برای ما شیرینن.فکر نمی کنم مادری که بچه سالم داره درک کنه وقتی بچه اش دندون 16 داره درمیاد چه لذتی داره. یا اینکه وقتی بچه اش بستنی می خوره چه کیفی میده و وقتی بچه اش از خواب پا می شه و داد می زنه "ارزاد " که دیگه نگو.

شاید این یه واسطه ای شه تا ما لذت بیشتر از بچه هامون ببریم.

پسندها (1)

نظرات (2)

پریسا مامان کیان
21 تیر 93 1:09
سلااااااااااااام خوبی دوست جونی؟؟؟؟؟؟؟ دختر نازمون خوبه؟ مبارک رویش دندون جدید. به نظر من فرق نمیکنه بچه ات چند سالشه و چطوریه مهم اینه که مادر باشی اونوقته که کوچکترین دلخوشی کودکت تو رو بی نهایت خوشحال میکنه. خدا رو شکر که منو لایق درک حس مادری کرد.
مامان
پاسخ
سلام به چشمای خواب آلودت. مرسی عزیز دلم.دختر من خیلی خوب شده و خیلی شیطون. فقط من به اندازه 3 سال خسته نیستم به اندازه چند تا 3 سال خسته ام.بهم حق بده گاهی وقتا یادم بره دخترم چی بوده و حالا چی شده. فقط اینو می دونم خیلی بیشتر از مادرای دیگه از حرکات جدید دخترم لذت میبرم. بازم مرسی از دلداریت. شب قشنگت هم بخیر.
مامانی(برای دخترم زهرا)
28 مرداد 93 9:34
قشنگ نوشتی و ممنون از نوشتنت مادر مهربون امیدوارم اونقدر پیشرفت کنه که دیگه بجز خدا به هیچکی محتاج نباشه وشما شاهد پیشرفتش باشین
مامان
پاسخ
منم به این امید دارم تلاش می کنم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معجزه کوچک می باشد