فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

معجزه کوچک

بالاخره موفق شدم.

1393/4/17 11:39
نویسنده : مامان
366 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقته دخترکم چنر روز یکبار صبح ها تب می کنه و بعد با یک شیاف تبش میاد پائین.

دکتر براش آزمایش نوشته بود.هنوز جور نشده بود بریم.تا اینکه شنبه آزمایش خون را ازش گرفتند با کلی گریه.بعد هم تا عصر نگاه به دستش می کرد و ازم می خواست بوسش کنم.

آزمایش ادرارش مونده بود.2 روزه مرتب کیسه می ذارم اما مگه موفق می شدم تا اینکه دیشب براش کیسه گذاشتم و تا صبح مگه ج ی ش می کرد تا اینکه صبح شکار کردیم.خندونک

و ج ی ش مبارک را خندونکداخل کیسه و بعد داخل لیوان و در یخچال قرار دادیم تا ساعت 10 صبح به آزمایشگاه رسوندیم. امیدوارن این 30 سی سی مبارک زودتر به  جواب برسه و کم نیاد و گرنه من که دیگه تضمین نمی کنم بتونم موفق به این کار بشم.

پسندها (3)

نظرات (6)

دوستدار همه نينيها
17 تیر 93 11:43
مباركتون باشه.ايشا ا... به اندازه يه بشكه بشه. زود خوب ميشه و ايشا ا.. چيزيش نيست.
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم.ایشاالله.
پریسا مامان کیان
18 تیر 93 0:19
سلاااااااااااااام خوبین مامانی ؟ دخمل نازمون خوبه؟ واااااای که منم این بلا سرم اومده. یه بار کیان مشکوک به عفونت ادراری بود من چند روز با این جمع کردن ادرارش مشغوول بودم. آخرشم بی خیالش شدم . نشد که نشد. انشالله که هیچ مشکل خاصی نیست و فاطمه جونمون صحیح و سلامت تشریف دارن.
مامان
پاسخ
آره والا خیلی سخته ولی بالاخره شد.
پریسا مامان کیان
18 تیر 93 0:25
راستی میدونی چه جوری با وبلاگتون آشنا شدم؟ یه همکار دارم که آقا هستن ایشون و شکاف لب داشتن تا 4 - 5 سالگی. ابعدها عمل کردن ولی خب جای عمل رو صورتشون مشخصه و من از خودشون که پرسیدم بهم توضیح دادن. این آقای دکتر ما، یه نابغه اس. چند تا اختراع تا حالا ثبت کرده. نخبه معرفی شده از طرف بنیاد نخبگان. اصلا یه چی میگم یه چی میشنوی. اگه خارج از ایران بود الان این آدمو باید با اسکورت جابجا میکردن. امیدوارم فاطمه جون شما هم سرشار از سلامتی باشه همیشه. به دخترت اعتماد به نفس بده و مثل کوه پشتش باش تا بتونه خودش رو ثابت کنه. به این فکر کن که تو مادر یک نخبه هستی و قراره دخترت یک سرمایه بزرگ برای مملکتش باشه. من مطمئنم. مطمئنم. هیچ کار خدا بی حکمت نیست.
مامان
پاسخ
امیدوارم . تو رو خدا دعام کن.
مامان آرشیدا
18 تیر 93 10:39
جیشانه فراوان باد هیچی نیست بابا اصلا نگران نباش
مامان
پاسخ
اره بابا.ما این قدر سرمون اومده که اگه عفونتادراری باشه که چیزی نیست.ایشالا با دارو بهتر می شه.
کیمیا
19 تیر 93 12:09
پریسا
مامان
پاسخ
وا
کیمیا
19 تیر 93 20:10
با پریسا مامان کیان بودم واسه تایید حرفاش:-)
مامان
پاسخ
شرمنده فکر کردم روزه کار خودش رو کرده. مرسی بابت تائید حرفای پریساجوون.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معجزه کوچک می باشد