فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

معجزه کوچک

خرما هم به سبد کالا اضافه شد.

1393/5/5 17:01
نویسنده : مامان
220 بازدید
اشتراک گذاری

امان از وقتی دخمل من به یه چیزی گیر بده.پارسال تابستون شروع کرد به خوردن.اون هم انگور.حساب کنید یخچال خونه خودم شده بود این.

تمام تابستون و پائیز رو انگور خورد بعد هم برای زمستون نمی دومنید با چه گرفتاری انگور پیدا می کردیم.نزدیک عید بود یه بار یه میوه فروشی انگور اورده بود 3 ا جعبه خریدیم و همه رو بسته بندی کردیم و نتیجه بالا حاصل شد و تا آخرای اردیبهشت داشتیم.

دبعد از اون رفت توی خط هندونه .اما چه فایده اونم مثل انگور از دهان و بینی می ریخت بیرون.

اما حالا بستنی ، ماست و خرما رو چنان می خوره انگار صد ساله داره می خوره .خرما رو کهاصلا از بینی اش بیرون نمییاد.

خدا رو شکر اینا دیگه همه موقع سال پیدا می شه و نباید نگران باشیم.حالا توی فریزرم پر شده از بستنی.

تازه دیروز می خواست کشمش بخوره و خورد اما بعد از جویدن بیرون میداد.باشه خود این هم برای من که دخترم مک زدن رو هم توان نداشت انجام بده خیلیه.

 

پسندها (5)

نظرات (9)

مامان بهار
5 مرداد 93 18:51
وای مادر باریک الله به صبرت ...به استقامتت ...به روح بلندت گاهی چقدر ناسپاس خدا میشم من در حالی که قدر داشته هامو نمیدونم ... عزیزم یه سوال ...من یه نی نی تو راهیی دارم توی سونوی سه بعدی هیچ کشکلی دیده نشده ولی راستش مادرم و میترسم خدای نکرده ..... مارد یه سوال ایا شما سونوی سه بعدی انجام داداه یودی ؟ یعنی اگکه بگن بچه سالمه باید خیالمون راحت باشه؟ ایا این بیماری علتی داره؟؟؟ ببخشید مادر میدونم سوالام سخت بود
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.من سونوی سه بعدی متاسفانه انجام نداده بودم.ایم مشکل ظاهرا دلیل خاصی نداره اما بهم گفتن شاید مشکل ژنتیک باشه .البته ما با هم فامیل نیستیم.یکی بهم گفته اگه آزمایشات دوره 3 ماهه اول رو کامل انجام بدی این مشکلات مشخص می شه.به دکترت بگو آزمایشات غربالگری رو برات انجام بده.امیدوارم که هیچ مشکلی نداشته باشی و کوچولوت سالم به دنیا بیاد.فقط مثل من به خودت غره نشو.من توی حاملگیم فکر می کردم چون همه چیم اوکیه پس بچه ام هم سالمه.ولی این طور نشد.مواظب خودت و کوچولوت باش و برای ما دعا کن
مامان الهام
6 مرداد 93 14:40
عید فطر، روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک باد
مامان الهام
6 مرداد 93 17:51
عزیزم نوش جونت بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس واسه فاطمه جون عزیزمممممممممممممممممممممممممممم
مامان
پاسخ
مرسی خاله.بوووووووووووووسسسسسسسسسس واسه سلنا جووووون
پریسا مامان کیان
8 مرداد 93 1:09
سلاااااااااااااااااااااام عکس یخچالتون یکی از بانمک ترین عکسایی بود که تا حالا تو نی نی وبلاگ دیدم. فاطمه جونم ببین چقدر برای مامان و بابات مهمی؟؟؟؟؟؟؟؟ نوش جونت خاله. گوشت شه به جونت عزیزممممممممم
مامان
پاسخ
مرسی خاله.یخچالمون حالا دیگه خالی شده.آخه نیست ما خونه نیستیمو و کوچ کردیم خونه مامانم.دیگه شکر خدا دخترم خرما و بستنی می خوره و اصلا محلی به انگور نمیذاره. در مورد گوشت به تنت هم موافقم.حسابی گوشتی شده.آخه از بس می خوره.داره جبران 3 سال گذشته رو می کنه.
کیمیا
14 مرداد 93 11:46
انگورارووووووووووووووو
مامان
پاسخ
ما اینیم دیگه
کیمیا
14 مرداد 93 11:47
فرزانه جون چرا کوچ کردین از خونه؟؟؟؟
مامان
پاسخ
نزدیک به 1 سال و 9 ماهه که خونه مامانمم.یه بار مامانم رفت مسافرت مااومدیم پیش بابام و چند رو ز بودیم.توی این مدت خانم فاطمه خیلی پیشرفت کرد(از لحاظ اجتماعی)روحیه خودم هم بهتر شد(باور کن وقتی شوهرم می رفت تا موقعی که میومد فقط نشسته بودم شیر میدام و گریه می کردم.یه دستشویی هم با دخترم میرفتم.اینقدر نمی شد گذاشتش زمین.آخه صدای گریه اش که نمیومد)واسه همین موندگار شدیم.تازه دیگه مامانم هم دلواپسم نیست.شوهرم هم با خیال راحت میره سرکار و نگران ما نیست.
مامان آرشیدا
15 مرداد 93 11:20
خیلی هم خوب
مامان
پاسخ
ولی خیلی میخوره می ترسم مریض بشه.
آویسا
15 مرداد 93 22:43
نوش جووووووووووووووووووووووونش[قلب
مامان
پاسخ
دعا کن همه چیز خور بشه.
ayda
29 مرداد 93 14:06
http://nini-aysaan.blogfa.com/ salam doste aziz ba tabadole link movAFEGHIN?ma tokare sismoni va tak foroshi be gheymate omdeh hastim ba linkemon mamana ba khabar mishan va inke sismoniye arzon mikharan lotfan payam bedin age movafeghin
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معجزه کوچک می باشد