فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

معجزه کوچک

خواب قبل از تولد

1393/4/27 18:24
نویسنده : مامان
325 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دونم تا حالا گفتم یا نه ! اما الان یادم اومده و باید بگم .خندونک

چند روز قبل از تولد دخترم که از هیچ جا خبر نداشتم و فکر می کردم همه چی بر وفق مراده خواب دیدم که زایمان کردم اونم توی خونمون ، توی حمام و بچه ام رو دیدم البته صورتش رو ندیدم بدنش رو دیدم.دست وپاهاش رو توی شکمش جمع کرده بود و گلوله شده بود.سفید بود و تپل مثل روزی که به دنیا اومد .لحظه ای که به دنیا اومد که خانم فاطمه من دقیقا همین حالت رو داشت سفید و گرد و قلمبه و با دست و پاهائی جمع شده در شکم.اصلا برام قابل تصور نبود و اون روز هم صورتش رو ندیم.

ادامه خوابم دخترم در آغوشم بود با حالتی طبیعی.و حالا دخترم در آغوشم است.خدا رو شکر بابت این همه تغییر.

دخترم تازگیها خیلی شیطون شده و حرف می زنه.به مامانم می گه :مامابو یا مازو

به بابام:آبا

به فرزاد :ارزاد

بابا و ماا هم می گه

نه ، حموم، عمو رو هم میگه.

 

مرسی عزیز دلم.

پسندها (4)

نظرات (7)

پریسا
29 تیر 93 23:15
سلامم تبریک میگم افرین فاطمه جون مامان خیالت راحت شد دختر گلت حرفم که زد دیگه چی از خدا میخوای ماشاالله این اواخر خییلی پیشرف کرده افرین خانوم گل انشاالله به زودی خوب خوب میشه
مامان
پاسخ
مرسی خاله .ایشالا سال دیگه این موقع هم حرف بزنم هم بدوم هم خوب غذا بخورم.
پریسا مامان کیان
31 تیر 93 23:54
انگاری اینجا هم نظرمم نرسیده سلااااااااااااام دوست خوبم. یه وقتایی خدا آدما رو طوری امتحان میکنه که خوشایندمون نیست. خدا رو شکر که از این امتحان سربلند بیرون اومدی عزیزم. مطمئنم مطمئنم دخترت در آینده باعث افتخارت میشه. همه این روزای سخت یادت میره و خدا رو هزاران بار برای فاطمه کوچک شکر میکنی. دلت پاکه برای ما و زندگی ما هم دعا کن دووست جووووونی
مامان
پاسخ
امیدوارم اینجوری که می گی باشه.
پریسا مامان کیان
31 تیر 93 23:55
راستی اصلا غصه غذا خوردن فاطمه رو نخور. بچه های این دوره زمونه هیچ کدوووم غذا خوب نمیخورن. انگاری مُد شده
مامان
پاسخ
آره منم به غذا خوردن فاطمه حساسم.دوست دارم گنده بشه.
مامان الهام
4 مرداد 93 2:34
با خوندن این پست خیلیییییییییییییییییییییی خوشحال شدم هزار ماشاالله به ابن دختر ناز و دوست داشتنی خاله قربونش بشه مامانی مهربون انشاالله خدا روز به روز جواب همه ی فداکاری هات رو با پیشرفت های فاطمه جون میده عزیزم با اجازه لینکتون میکنم اگه به ما هم سر بزنین خوشحال میشم
مامان
پاسخ
مرسی .منم لینکتون کردم.
مامان الهام
4 مرداد 93 16:46
سلام خانومی ممنون که به وب ما سر زدی عزیزم خدا هر بندشو یه جوری امتحان میکنه امتحان الهی برای همه هست انشاالله هممون از این امتحان سر بلند بیرون بیاییم منم تو سن 23 سالگی مامان جوون و مهربونم رو از دست دادم زندگی خیلییییییییییییییییییی سخته سخت تر از تصور ما امروز وقت کردم و وبتو از اول تا آخر خوندم من مطمینم که روزی میرسه که فاطمه ی عزیز و دوست داشتنی بدون هیج کمکی کارهاش رو انجام میده ماشالله هزار ماشاالله چشمای زیبایی داره درشت و گیرا خدا خودش این کوچولوی دوست داشتنی رو حفظ کنه عزیزم اگه مایل بودی بهم رمز بده عسلم رو ببوس
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم.خدا مامانت رو بیامرزه و تو رو واسه دخترت نگه داره.در مورد رمز هم خصوصی برات گذاشتم.ناراحت نشی ها.
مامان الهام
5 مرداد 93 2:01
سلام خانومی ممنون بابت رمز
مامان
پاسخ
خواهش
مامان آرشیدا
5 مرداد 93 11:45
فرزانه کامنتای من کو پ؟؟؟؟الان اومدم در کمال ناباوری دیدم کامنتای من نیست واسه دو تا پست آخر
مامان
پاسخ
چیزی واسه من نیومده.شرمنده خواهر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معجزه کوچک می باشد