فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

معجزه کوچک

دخترم دو زانو نشست.

1393/5/24 0:59
نویسنده : مامان
307 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

دخترم دو زانو می نشینه و این یک قدم بزرگیه.البته شاید یه مادر بچه معمولی متوجه این موضوع نشه اما مادرایی مثل من این لحظه رو خوب به خاطر میارن. و لذت می برن.

در اولین فرصت که تونستم این صحنه رو شکار کنم میام و عکس هاش رو میذارم.

راستی واژه "اُرما "(خرما) هم به لیست کلمات اضافه شد.از صبح تا شب مدام می گه اُرما .همش می خواد بخوره .تلافی 3 سال گذشته رو داره درمیاره.

فعلا این عکسها رو داشته باشین.

شرمنده مجبور شدم بعضی از صحنه هاش رو سانسور کنم.خجالت

پسندها (7)

نظرات (5)

آویسا
24 مرداد 93 16:49
آفرین به این زیبا دختر.مبارکه مبارکه ما هم خیلی خوشحال شدیم.نوش جووونشگوشت بشه به تنش
مامان
پاسخ
مرسی خاله جوون.]
مامان الهام
26 مرداد 93 0:38
خاله قربون ابن دختر خوشگل بشه عزیزم نوش جونت باشه میبوسمت عسلم؛مامانی مهربون تبریک میگم انشاالله روزی برسه که خانم فاطمه بتونه بدونه کمک راه بره من مطمینم که اون روز زیاد دور نیست و به زودی میای و این اتفاق رو تو وبش ثبت میکنی عسلم رو ببوس
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم.بیصبرانه منتظر اون روز هستم.
خاله مرجان
29 مرداد 93 3:11
عزیزم ماشالا ماشالا داره سریع پیشرفت میکنه انشالا به زودی خبر راه رفتن فاطمه جون تو وبلاگش ثبت میکنی مامانی
مامان
پاسخ
امیدوارم.
مامان بهار
31 مرداد 93 18:45
فداااای تو گل دخترم برم
مامان
پاسخ
مرسی خاله
سحر
12 شهریور 93 8:28
فدای شما مادر و دختر بشم من.
مامان
پاسخ
مرسی خاله ما رو شرمنده کردید.راستی ما به وبلاگ شما سر می زنیم اما تنبلی می کنیم و نظر نمیذاریم اما هر روز به وبتون میایم و لذت می بریم و کم کم در تدارک جشن قدم هستیم و از وبتون استفاده می کنیم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معجزه کوچک می باشد