فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

معجزه کوچک

چه در دل من؟

1393/5/25 8:43
نویسنده : مامان
282 بازدید
اشتراک گذاری

چه در دل ِ من
چه در سر ِ تو
من از تو رسیدم به باور ِ تو

تو بودی و من ، به گریه نشستم برابر ِ تو
به خاطر تو
به گریه نشستم
بگو چه کنم …

با تو ، شوری در جان
بی تو ، جانی ویران
از این ، زخم ِ پنهان
می میرم …

نامت در من باران
یادت در دل طوفان
با تو ، امشب پایان
می گیرم …

نه بی تو سکوت
نه بی تو سخن
به یاد ِ تو بودم
به یاد ِ تو من
ببین غم ِ تو رسیده به جان و دویده به تن
ببین غم ِ تو رسیده به جانم ،
بگو چه کنم…

هر موقع این شعر رو می شنوم تولد دخترم برام تداعی می شه .اون موقع که می گفتند به خاطر تشنج مغزش آسیب دیده و سی تی اسکن نشون دهنده این ضایعه بود .و ما آماده می شدیم برای MRI.و در نهایت ناباوری MRIکاملا سالم بود.روز MRI رادیوی ماشین این آهنگ رو پخش می کرد و من و همسرم هر دو با این آهنگ آرام و بی صدا گریه می کردیم.

حالا این شعر برای هر دوی ما خاطره ای است از آن دوران.

و این یکی از نذورات من برای سلامتی دخترم.

 

پسندها (5)

نظرات (9)

آویسا
25 مرداد 93 11:14
خدایا شکرت
مامانی
26 مرداد 93 2:40
سلام عزیز دلم خاله جون من روزی که اومدم وب شما وبعد از خوندن مطالب وگذاشتن نظر بدون اینکه آدرس وبتو بخاطر بسپارم رفتم و دیگه به ذهنم نیومد آدرستون چی بود تا اینکه امشب دیدم مامانی گلت زحمت کشیدن و به وب ما سر زدن و جزو هوادارای دخترم شدن بحدی خوشحال شدم که نگو آخه میخوام با اجازه و افتخار لینکتون کنم و شاهد پیشرفتها و سلامتیت باشم گلم دوست دارم بووووووس.
مامان
پاسخ
مرسی خاله.اجازه ما هم دست شماست.ما هم با اجازه بزرگترا لینکتون می کنیم.
المیرا
27 مرداد 93 0:53
سلام . وقتتون بخیر . من از طریق وبلاگ پریسا جون ( مامان کیان ) باهاتون اشنا شدم . تقریبا تمام مطالب و ارشیو هارو خوندم ( البته از قفل ها فاکتور میگیریم ) هر مطلبی رو میخوندم با بغضتون بغض میکردمو با خبرای خوشتون لبخند میزدمو خدا رو شکر میکردم. خدا رو هزار مرتبه شکر بخاطر وجود فاطمه ، بخاطر مامان بابای گلش که اینطور مثه پروانه دور سرش میچرخن. انشالا روزای سختتون زودی تموم شه و ارامش و سلامتی تو زندگیتون موج بزنه . از طرف من فاطمه کوچولو رو ببوسین .
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.مرسی عزیزم.از احساس همدردیت ممنونم.برام دعا کن تا لحظه ای که خانم فاطمه ام خوب خوب بشه بتونم کنارش بمونم.
مامانی(برای دخترم زهرا)
28 مرداد 93 9:22
سلام عزیزم اتفاقی از طریق وب همکلاسی ها باهاتون آشنا شدم براتون از خدا بهترینها رو میخوام
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم از آرزوی زیبات
مامان الهام
29 مرداد 93 2:23
واقعا خدایا شکرت انشا الله عسل خانم همیشه شاد و سلامت باشه عزیز دلمو ببوس
مامان
پاسخ
شکرت خدایا.تو هم عزیز دل من سلنا رو ببوس.خیلی دوستش دارم.
خاله مرجان
29 مرداد 93 3:13
الهیییی چه نوزاد خوشگلی بدون اغراق میگم تا حالا همچین نوزاد سفید و خوشگلی ندیده بودم انشالا سلامت باشه زیر سایه پدر و مادر گلش رشد پیدا کنه..آینده روشن همین نزدیکیاس مامان فداکار
مامان
پاسخ
ممنون .واسه شما هم همین طور.
مامان طاها
29 مرداد 93 13:30
سلام همه بچه ها نازن دختر شما هم نازه من شما رو لینک کردم حوشحال میشم شما هم ما رو بکنین
مامان
پاسخ
پسر شما هم زیباست.خدا براتون نگهش داره. ما شما را لینک کردیم.
مامان بهار
31 مرداد 93 18:44
نمیدونم چی بگم ...فاطمه ی گلمو ببوسش امیدوارم هر روزتون بهتر از روز گذشته باشه
سحر
12 شهریور 93 8:32
بهترین ها رو برای شما از خداوند منان خواستارم.
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معجزه کوچک می باشد