فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

معجزه کوچک

توان بخشی

1393/8/1 10:16
نویسنده : مامان
364 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز نوبت گفتار درمان داشتیم.توی موسسه ای که میرم هم گفتار درمان داره ، هم بازی درمان و هم کاردرمان.خلاصه یه جورائی مال بچه های ناتوان.

کاردرمان که تا حالا خیلی از فاطمه راضی بوده .فاطمه هم مرتب کارای خاله مریم رو تکرار می کنه روی عروسکاش.

حدود یک ماه هم هست که میریم بازی درمانی.دو بار اول خودم هم توی کلاس بودم و خوب همکاری نمی کرد اما  برای دفعه های بعد تنها رفت و خیلی خوب بود تا حدی که همه کاراها رو یاد گرفته.زبونش رو به راحتی دیگه بیرون میاره.بچه ای که من تا حالا زبونش رو ندیده بودم حالا دیگه می تونم زبونش رو بیرون از دهنش نگه دارم.تازه روز عید غدیر هم به دخترم هدید دادند که یه هوش چین تکی بود و همه رو سر جاهاش گذاشت.وقتی به خاله سمیه گفتم یکی دیگه بهم داد و در کمال ناباوری اونم سرجاش گذاشت.وقتی براش گفتم ازش تست گرفت.فکر کن همه خونه ها رو مخفی کرد فقط 3 تاش رو گذاشت و یکی از اون سه تا رو بهش داد سر جاش گذاشت.وقتی من بهش گفتم لازم به این کار نیست و اصلا من براش مخفی نمی کنم تعجب کردند.

خلاصه هم کاردرمان، هم گفتاردرمان و هم بازی درمانش همه ازش راضین و اصلا فکر نمی کردند فاطمه تا این حد باشه.

خدا رو هزار بار شکر.(به قول همسرم میلیارد بار شکر).

راستی از تاریخ 12 شهریور به بعد دیگه رسما خرید شیر خشک تموم شد .تشویق

در ضمن گاهی فاطمه رو دیگه پوشک نمی کنم.و به جای اون شورت آموزشی پاش می کنم.اونم وقتی جیش کرد بهم خبر می ده. و این خودش برای شروع خوبه.تشویق

خلاصه اینکه قدما های بزرگی پیش رومونه.امیدوارم موفق بشیم.

التماس دعا در این روزها.

پسندها (8)

نظرات (14)

مامان منصوره
1 آبان 93 14:25
ماشالله به گل دختر ناز
مامان
پاسخ
مامانِ بهار
1 آبان 93 16:59
___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
مامان
پاسخ
پریسا
1 آبان 93 18:40
افرین فاطمه جون باهوش انشااللهه بعد از این مامانت فقط از شادیها وموفقیتهات برامون مینویسه عروسک.عروس بشی ایشااللههه
مامان
پاسخ
مرسی خاله جون .ایشالا خودم عروست میشم خاله.راستی پاستیل کوچولو چطوره؟
مامانی آرتینا جان***
3 آبان 93 3:04
سلام گل دختر هزار ماشالله خدارو شکر خیلی خوشحالم که مامانی میاد و از پیشرفتات مینویسه واقعا که گل دختر باهوشی هستی شیر خشکم که دیگه نمیخوری بازم هزار آفرین دستشویی هم که تقریبا اطلاع میدی واقعا عالیه عزیز دلم انشالله اینجوری پیش بری مامانی دو سه تا پست بعدی میاد میگه فاطمه جون داره شعر میخونه من زود زود زود منتظر این خبر میمونم خوشگلم. راستی مامانی فاطمه جون متاسفانه من نمیدونم چی شده دیگه نمیتونم عکس بزارم همش ایراد میگیره میگه فرمتش باید فلان باشه در حالیکه من همیشه با همون فرمت کلی عکس گذاشتم بخاطر همون یه مدت کمتر میام نی نی وبلاگ دعا کنین مشکلش حل بشه.
مامان
پاسخ
سلام.مرسی از لطفت عزیزم.دعا کن فاطمه جونم زودتر راه بره.خیلی میترسه.دستاش رو که می گیرم خوب راه میره ولی خودش تنها می ترسه چون دیگه سنش زیاد شده متوجه می شه ممکنه بیفته. در مورد عکس ها هم برات خصوصی گذاشتم.
نی نی عکس
3 آبان 93 12:13
ماشاالله چه بچه نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم. http://www.niniaxs.ir/
الهام مامان سلنا
3 آبان 93 16:08
هزاز هزار ماشاالله به فاطمه ی باهوش خاله مامانی اسپند یادت نره خدا رو هزار مرتبه شکر به خدا خیلییییییییییی خوشحال شدم عسل خاله میبوسمت فاطمه جونم خیلییییییییییییییییی دوست دارم
مامان
پاسخ
مرسی خاله.خدا رو میلیارد بار شکر.ما هم شما و سلنا جوون رو خیلی دوست داریم.
آویسا
3 آبان 93 19:39
ماشاا... هزار ماشاا... ببوسش محکم
مامان
پاسخ
یه گاز محکم ازش گرفتم.غش کرد از خنده.
المیرا
5 آبان 93 12:33
لا حول ولا قوة الا بالله علی العظیم.. ماشالاااااااااا فاطمه جون . خیلی ی ی ی ی ی خوشحالم که هر روز پیشرفت جدیدی داری . به امید روز های خوش آینده
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم از اینکه به یادمون هستی و بهمون سر می زنی.
تبسم
6 آبان 93 7:55
از خوشحالی اشک تو چشمام جمع شد فرزانه جان ببخش که کم میام و دیر به دیر
مامان
پاسخ
سلام به روی ماهت تبسم جان.کوچولوهای ما بیش از یک بچه عادی به ما وابسته اند.خیلی مراقب خودت و کوچولوت باش.دیر اومدنت رو هم ان شاالله بعدا جبران می کنی.
مامان طاها
6 آبان 93 8:52
سلام آفرین فاطمه خانم که این همه چیز یاد گرفتی ما بازم منتظر پیشرفتهای دیگت هستیم
مامان
پاسخ
ممنو .به لطف دعای خیر همه دوستان دخترم داره روز به روز پیشرفت می کنه.خدا را میلیاردها بار شکر.
مامان آرشیدا
7 آبان 93 10:39
من اومدم فرزانههههههه
مامان
پاسخ
چه زود
مامان آرشیدا
7 آبان 93 10:41
خدارو شکررررررخیلی خیلی خوشحالم
مامان
پاسخ
خدا رو شکر
مامان گلشن
20 آبان 93 14:02
هزار ماشاالله به این دختر گل
مامان
پاسخ
ممنون خاله مهربونم.
سحر
9 دی 93 9:34
خیلی خوشحالم عزیزم، مطمئن باش که روز به روز بهتر از قبلش میشه.
مامان
پاسخ
ایشالا که اینطور باشه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معجزه کوچک می باشد